آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک | وداع زودهنگام ستارگان بلژیکی

  • کد خبر: ۱۳۷۷۲۷
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
نتیجه و خلاصه دیدار تیم‌های ملی کرواسی و بلژیک | وداع زودهنگام ستارگان بلژیکی
دیدار تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در مرحله گروهی جام جهانی قطر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خلاصه بازی تیم های ملی کرواسی و بلژیک 

 
تیم ملی کرواسی پس از اینکه جام جهانی ۲۰۲۲ را با تساوی غیرمنتظره مقابل مراکش آغاز کرد، در دومین دیدار نمایش فوق‌العاده‌ای برابر کانادا داشت و به برتری چهار بر یک رسید تا همین نتیجه کاری کند آن‌ها نیاز به یک تساوی در آخرین مسابقه مرحله گروهی در جدال با بلژیک داشته باشند که موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند و پس از شیر‌های اطلس به دور حذفی برسند.
نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در شرایطی امشب مقابل تیم سوم دوره گذشته این رقابت‌ها قرار گرفت که در نیمه دوم خوش‌شانس بود روملو لوکاکو در گلزنی بی‌دقت عمل کرد و ضرباتی به توپ زد که همه موقعیت‌های بلژیک از دست برود و این بازی حساس با تساوی بدون گل در ورزشگاه احمد بن علی خاتمه پیدا کند.
تیم ملی کرواسی با تساوی بدون گل مقابل بلژیک ۵ امتیازی شد و پایین‌تر از تیم شگفتی‌ساز و هفت امتیازی مراکش، در جایگاه دوم جدول گروه F جام جهانی قرار گرفت و بلژیک نیز با ۴ امتیاز در رتبه سوم ایستاد تا بزرگترین شگفتی جام با حذف آن‌ها رقم بخورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->